Blog
.


–          Někde se šetřit nevyplácí
Každý vedoucí firmy má své guilty pleasure – potěšení, kvůli kterému se sice cítí provinile, ale i tak se ho nedokáže vzdát. V každé firmě je to něco jiného, ale obvykle to bývá jeden z důvodů úspěchu firmy, že si zkrátka šéf dovede dopřát něco dobrého, i když žijeme v době, kdy je šetření alfou i omegou jak profesního, tak soukromého života.
bílá deska na prezentaci
–          Potěšení, kterého se vyplatí nelitovat
Ať už objednáváte zaměstnancům raut plný dobrot, přestože víte, že by jim stačila šťáva s vodou z kohoutku a jídlo by si mohli kupovat sami na své náklady, nebo si necháváte tisknout vizitky se stříbrným lemováním, i když vaše jméno by na nich bylo tak jako tak, anebo máte ve firmě květinovou zeď za spousty tisíc, o kterou je potřeba se starat xkrát do týdne a jsou s ní jenom starosti, ovšem vám se líbí a nechcete ji dát pryč. Podobnými příklady můžou být i odpočinkové místnosti s polštáři, které jen zabírají prostor, kam by se vešly další tři kanceláře, nebo máte na chodbě fotbálek, nebo dáváte zaměstnancům k vánocům dárky, i když prémie mají už dávno na účtu.
–          Nebojte se nevyčítat
I když to může znít jako hrozné mrhání penězi, může na tom stát váš úspěch. Pokud si zvolíte radost (sami sobě i zaměstnancům), ze které neustoupíte, ani když na tom zrovna podnik nebude nejlíp, nebo nebudete mít nejvíc času tyto záležitosti řešit, dáváte tím nejen svým podřízeným, ale i konkurenci najevo, že máte své zásady, které dodržujete nejen kvůli druhým, ale hlavně protože vy sami chcete.
brýle na čtení
Charisma dobrého šéfa by v tomto případě mohlo mít dobře postavené základy. Navíc si tím vybudujete i určitou loajalitu od svého pracovního kolektivu. Pokud budou lidé vědět, že se jim snažíte zajistit odpočinkové zóny navzdory množství práce a stresu, co máte, možná si tím pojistíte, že i oni se budou snažit pro vás udělat maximum ve chvíli, kdy dojde na lámání chleba.

.

Guilty pleasure – proč se vyplatí ve firmě alespoň na něčem nešetřit
4.8 (95%)4
.